Provozování tak rozsáhlého informačního systému jakými jsou aplikace SAP vyžaduje značnou vyspělost podpůrných procesů, organizovanost a kvalitu pracovníků. V rámci koncepce Zákaznických kompetenčních center (CCoE – Customer Center of Expertise) firma SAP poskytuje svým zákazníkům řadu nejlepších zkušeností (Best Practices).
Existují doporučení jaké procesy by mělo Kompetenční centrum zastřešovat a efektivně provozovat tak, aby podpora provozu a rozvoje informačního systému SAP poskytovala maximální servis koncovým uživatelům na jedné straně a současně garantovala ochranu investic, efektivní rozvoj a zvyšování přidané hodnoty informačního systému a informační podpory mateřské společnosti.
Kompetenční centrum SAP tvoří tým odborníků uvnitř firmy, poskytujících interní služby v oblasti podpory a rozvoje aplikací SAP. Jejich hlavním úkolem je zajistit bezproblémový provoz a rozvoj celého landscape SAP a to především v oblastech, které jsou pro společnost kritické z pohledu její pozice a úspěšnosti na trhu.
Tento tým vždy funguje jako můstek mezi uživateli a klíčovými uživateli SAP na straně businessu a odborníky v oblasti IT. Pracovníci kompetenčního centra zajišťují neustálý rozvoj podpory obchodních procesů nepřetržitým vývojem aplikací SAP v souladu s požadavky firemní strategie a klíčových uživatelů a současně garantují řízení kvality podpory IT procesů a její zlepšování. Tím Kompetenční centra umožňují firmě zvýšit její efektivitu a výkonnost.
Základním předpokladem pro kvalitní fungování Kompetenčního centra jsou správně nastavené procesy a postupy podle nejlepších zkušeností a zvyklostí, dostatek kvalitních odborníků se správnými znalostmi a kvalitní systém organizace.
Na základě svých dlouholetých zkušeností a mnoha realizovaných projektů nabízíme: